INFORMACJA O SPOSOBACH SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW OBYWATELI W ZACHODNIOPOMORSKIM LABORATORIUM DROGOWYM W KOSZALINIE.
Przyjmowanie, rejestrowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Zachodniopomorskim Laboratorium Drogowym w Koszalinie odbywa się zgodnie z przepisami:
- Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 256 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania
i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 Nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
· Pisemnie – pod adres: Zachodniopomorskie Laboratorium Drogowe w Koszalinie, ul. Szczecińska 31,
75-122 Koszalin,
· Pocztą elektroniczną – pod adres: biuro@zld.koszalin.pl
· Ustnie do protokołu w siedzibie ZLD w Koszalinie.
Skargi i wnioski nadesłane pocztą lub drogą elektroniczną powinny zawierać dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, w tym kod pocztowy wnoszącego skargę lub wniosek. ZLD w Koszalinie nie udziela odpowiedzi na pisma i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym - zgodnie z § 8 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, stanowiącym, iż skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków w ZLD w Koszalinie przyjmują:
1. Dyrektor Konrad Jachimowski – w czwartki, w godzinach od 14.00 do 15.30 – po wcześniejszym umówieniu – telefon kontaktowy: 94 341 27 32 lub 604 111 167;
2. Zastępca Dyrektora Adam Makuch – w poniedziałki i wtorki, w godzinach od 12.00 do 15.00;
3. Kierownik Pracowni Mas Bitumicznych Karolina Wilczek - w poniedziałki i wtorki, w godzinach od 12.00 do 15.00;
Informacje o stanie załatwionych spraw dotyczących skarg i wniosków można uzyskać:
- dzwoniąc na numer telefonu: 94 341 27 32 lub 94 341 96 45
- kierując zapytanie na adres poczty elektronicznej: biuro@zld.koszalin.pl