Zakup i dostarczenie siedziby ZLD w Koszalinie jednej sztuki fabrycznie nowej ciągnionej wiertnicy drogowej dla potrzeb Pracowni Badań Terenowych zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.
Znak sprawy: D.271.74.2022KJ Koszalin 21.06.2022r.
Dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby ZLD w Koszalinie jednej sztuki fabrycznie nowej ciągnionej wiertnicy drogowej dla potrzeb Pracowni Badań Terenowych zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.
Zaproszenie do składania ofert
W imieniu Zachodniopomorskiego Laboratorium Drogowego w Koszalinie („Zamawiającego”) zapraszam do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego na:
Zakup i dostarczenie do siedziby ZLD w Koszalinie jednej sztuki fabrycznie nowej ciągnionej wiertnicy drogowej dla potrzeb Pracowni Badań Terenowych zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.
(opisać przedmiot zamówienia)
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
Oferta winna być złożona do dnia 30 czerwca do godz. 12:00. w siedzibie Zachodniopomorskiego Laboratorium Drogowego w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, Pokój nr 1.
Dopuszcza się złożenie oferty drogą mailową na adres biuro@zld.koszalin.pl (skan wszystkich niezbędnych dokumentów) wraz z potwierdzeniem wysłania oryginałów pocztą tradycyjną.
Konrad Jachimowski
Dyrektor ZLD w Koszalinie